Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Samogłoski i spółgłoski : gra edukacyjna : [Pomoce dydaktyczne]

Tytuł:
Samogłoski i spółgłoski : gra edukacyjna : [Pomoce dydaktyczne]
Temat:
Rodzina, relacje międzyludzkie
Rok wydania:
[2016]
Wydawca:
Chwaszczyno : Aleksander
Seria:
Sowa Mądra Głowa
Opis fizyczny:
1 gra w pudełku (tabliczki literowe, instrukcja) : il. ; 28x19x4 cm
Tytuł pełny:
Samogłoski i spółgłoski : gra edukacyjna : [Pomoce dydaktyczne]
Uwagi:
Samogłoski i spółgłoski to gra w dwóch wariantach. W pierwszym wariancie każdy z graczy stara się ułożyć z wylosowanych liter wyraz, który będzie zawierał tyle samogłosek ile wskaże wcześniej rzut kostką. Wygra ten kto będzie układał wyrazy najszybciej i najczęściej. W drugim wariancie gracze tworzą nowe wyrazy poprzez dokładanie wylosowanych liter do wyrazu utworzonego na stole. Gra jest bardzo emocjonująca, zmusza do myślenia, uczy poprawnej pisowni i wzbogaca słownictwo
Gra dla 2-4 osób, w wieku od 7 lat
Zawartość:
Pudełko zawiera: tabliczki z samogłoskami 36 szt., tabliczki ze spółgłoskami 70 szt., tabliczki joker 2 szt., klepsydrę, worek, półki na tabliczce 4 szt., żetony 20 szt., kostka, karty pomocnicze 3 szt., instrukcję
Gatunek / Forma:
Gry i zabawki
Gry i zabawy umysłowe
Grupa odbiorców:
Grupa wiekowa Dzieci
Grupa wiekowa Młodzież
Grupa wiekowa Dorośli
Zawartość serii:
Sowa Mądra Głowa
Typ zawartości:
obraz
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
obiekt
Pomoce dydaktyczne
propozycja biblioteki
LDR 02048crm#a2200325#i#4500
001 0782801656526
003 WA 926
005 20220523142320.9
008 170313s2016####pl#III#g#####|####a|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926
245 1 0 %a Samogłoski i spółgłoski : %b gra edukacyjna : %h [Pomoce dydaktyczne].
260 # %a Chwaszczyno : %b Aleksander, %c [2016].
300 %a 1 gra w pudełku (tabliczki literowe, instrukcja) : %b il. ; %c 28x19x4 cm.
336 %a obraz %b sti %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a obiekt %b nr %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
385 %m Grupa wiekowa %a Dzieci
385 %m Grupa wiekowa %a Młodzież
385 %m Grupa wiekowa %a Dorośli
490 1 %a Sowa Mądra Głowa
500 %a Samogłoski i spółgłoski to gra w dwóch wariantach. W pierwszym wariancie każdy z graczy stara się ułożyć z wylosowanych liter wyraz, który będzie zawierał tyle samogłosek ile wskaże wcześniej rzut kostką. Wygra ten kto będzie układał wyrazy najszybciej i najczęściej. W drugim wariancie gracze tworzą nowe wyrazy poprzez dokładanie wylosowanych liter do wyrazu utworzonego na stole. Gra jest bardzo emocjonująca, zmusza do myślenia, uczy poprawnej pisowni i wzbogaca słownictwo.
505 0 # %a Pudełko zawiera: tabliczki z samogłoskami 36 szt., tabliczki ze spółgłoskami 70 szt., tabliczki joker 2 szt., klepsydrę, worek, półki na tabliczce 4 szt., żetony 20 szt., kostka, karty pomocnicze 3 szt., instrukcję.
521 8 %a Gra dla 2-4 osób, w wieku od 7 lat.
655 9 %a Gry i zabawy umysłowe
658 %a Rodzina, relacje międzyludzkie
830 0 %a Sowa Mądra Głowa
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782801656526 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Psychologia, socjologia
999 %b ms3 (07/11/2017) %d ms3 (07/11/2017) %c ms3 (07/11/2017 ; 040, 245, 300, 500, 505, 521) %c ms3 (07/11/2017 ; 040, 245) %c ms3 (07/11/2017 ; 040, 490+, 830+) %r 2016

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
PDGR 90
Sygnatura:
GRWYP 90
Położenie:
GRWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Grodzisk
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies