Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze

Tytuł:
Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze
Temat:
Instytucje kultury
Marketing
Zarządzanie
Polska
Kultura i sztuka
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN:
9788380197114
Opis fizyczny:
287 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 21 cm
Współtwórcy:
Wróblewski, Łukasz (ekonomia). Redakcja
Wydawnictwo Adam Marszałek. Wydawca
Tytuł pełny:
Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze / redakcja naukowa Łukasz Wróblewski
Uwagi:
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
Bibliografia, netografia przy pracach
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Praca zbiorowa
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01794cam#a2200457#i#4500
001 0782801642474
003 WA 926
005 20171016150138.5
008 170710s2017####pl#ado#######|000#0#pol##
015 %a PB 2017/24187
020 %a 9788380197114
035 %a b56384245
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d WA 926
045 2 %b d2001 %b d2015
046 %k 2017
245 0 0 %a Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze / %c redakcja naukowa Łukasz Wróblewski.
260 # %a Toruń : %b Wydawnictwo Adam Marszałek, %c 2017.
300 %a 287 stron : %b ilustracje, fotografie, wykresy ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
500 %a Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
504 %a Bibliografia, netografia przy pracach.
536 %a Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Instytucje kultury
650 9 %a Marketing
650 9 %a Zarządzanie
651 9 %a Polska
655 9 %a Praca zbiorowa
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Wróblewski, Łukasz %c (ekonomia). %e Redakcja
710 2 # %a Wydawnictwo Adam Marszałek. %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782801642474 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8019-711-4
990 %a Psychologia, socjologia
999 %b as2 (10/10/2017) %c ak3 (16/10/2017) %c ak3 (16/10/2017 ; 000, 040, 648, 700, 710, 920, 990+) %d ak3 (16/10/2017) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZND 37626
Sygnatura:
NDWD 37626 Kultura i sztuka
Położenie:
NDWD
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Nowy Dwór
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies