Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Peer learning

Tytuł:
Peer learning
Autorzy:
Tokarz, Tomasz
Temat:
Metody aktywizujące (pedagogika)
Praca zespołowa
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2017
Tytuł pełny:
Peer learning / Tomasz Tokarz
Szukaj w:
Sygnał. - 2017, nr 4, s. 46-48
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Grupa odbiorców:
Nauczyciele
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Hasło główne:
Tokarz, Tomasz
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01145caa#a2200313#i#4500
001 0782801622102
003 WA 926
005 20180226200656.5
008 170202s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
046 %k 2017
100 1 %a Tokarz, Tomasz. %e Autor
245 1 0 %a Peer learning / %c Tomasz Tokarz.
260 # %c 2017
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Praca zespołowa
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Sygnał. - %w (WA 926)0782501128624 %g 2017, nr 4, s. 46-48 %x 2299-7199
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782801622102 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b mw3 (22/08/2017) %d mw3 (22/08/2017) %c mw3 (22/08/2017 ; 040, 100, 245-, 245+, 650, 650-, 773) %c az2 (23/08/2017 ; 040) %r 2017

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies