Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców

Tytuł:
Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców
Autorzy:
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )
Temat:
Konsumenci
Prosumpcja
Polska
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
cop. 2017
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN:
9788320822854
Opis fizyczny:
272 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm
Współtwórcy:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Wydawca
Tytuł pełny:
Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców / Agnieszka Izabela Baruk
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 248-265
Książka została przygotowana w ramach projektu badawczego 2013/11/b/HS4/00430 finansowanego przez NCN
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Monografia
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01752cam#a2200433#i#4500
001 0782801620622
003 WA 926
005 20221228200636.8
008 170628s2017####pl#ad########|000#0#pol##
015 %a PB 2017/22617
020 %a 9788320822854
035 %a b5623031x
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d WA 926 %d WA 926
045 2 %b d2001 %b d2017
046 %k 2017
100 1 %a Baruk, Agnieszka Izabela %d (1973- ). %e Autor
245 1 0 %a Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : %b zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców / %c Agnieszka Izabela Baruk.
260 # %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c cop. 2017.
300 %a 272 strony : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 248-265.
536 %a Książka została przygotowana w ramach projektu badawczego 2013/11/b/HS4/00430 finansowanego przez NCN.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Konsumenci
650 9 %a Prosumpcja
651 9 %a Polska
655 9 %a Monografia
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
658 %a Zarządzanie i marketing
710 2 # %a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782801620622 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-208-2285-4
990 %a Inne
999 %b as2 (17/08/2017) %c ak3 (11/09/2017) %c ak3 (11/09/2017 ; 000, 020, 040, 100, 260, 710, 920, 990+) %c ak3 (12/09/2017 ; 040) %r 2017 %c prolib (20/12/2022 ; 650) %c prolib (28/12/2022 ; 650)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZND 37509
Sygnatura:
NDWD 37509 Zarządz. i mark.
Położenie:
NDWD
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Nowy Dwór
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies