Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Meandry dręczenia szkolnego – ujęcie zjawiska w paradygmacie badań jakościowych

Tytuł:
Meandry dręczenia szkolnego – ujęcie zjawiska w paradygmacie badań jakościowych
Autorzy:
Tłuściak-Deliowska, Aleksandra
Temat:
Przemoc w szkole
Badania jakościowe
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2016
Tytuł pełny:
Meandry dręczenia szkolnego – ujęcie zjawiska w paradygmacie badań jakościowych / Aleksandra Tłuściak-Deliowska ; Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Instytut Pedagogiki
Szukaj w:
Dziecko Krzywdzone. Teoria, Badania, Praktyka. - Vol. 15, nr 4 (2016), s.105-125 [dostęp: 28 lipca 2017]. Dostępny w Internecie: http://dzieckokrzywdzone.fdds.pl/index.php/DK/article/view/621
Uwagi:
Bibliografia na stronach 121-124
Streszczenie w języku angielskim
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
E-booki
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Stan badań
Wymagania systemowe:
Tryb dostępu: online
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
komputer
Typ nośnika:
dokument online
Hasło główne:
Tłuściak-Deliowska, Aleksandra
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02047caa#a2200433#i#4500
001 0782801614902
003 WA 926
005 20220129200438.7
008 170130s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2016
100 1 %a Tłuściak-Deliowska, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Meandry dręczenia szkolnego – ujęcie zjawiska w paradygmacie badań jakościowych / %c Aleksandra Tłuściak-Deliowska ; Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Instytut Pedagogiki.
256 %a Dane tekstowe
260 # %c 2016
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
347 %a Plik tekstowy %b pdf %c 297 kB
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
380 %a E-booki
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 121-124.
538 %a Tryb dostępu: online.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Przemoc w szkole
650 9 %a Badania jakościowe
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Stan badań
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Dziecko Krzywdzone. Teoria, Badania, Praktyka. - %w (WA 926)0781900309880 %g Vol. 15, nr 4 (2016), s.105-125 [dostęp: 28 lipca 2017]. Dostępny w Internecie: http://dzieckokrzywdzone.fdds.pl/index.php/DK/article/view/621 %x 1644-6526
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782801614902 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://dzieckokrzywdzone.fdds.pl/index.php/DK/article/view/621 %y link do artykułu
990 %a Psychologia, socjologia
999 %b bdl1 (28/07/2017) %d bdl1 (31/07/2017) %c bdl1 (28/07/2017 ; 040, 245-, 347, 504, 650-, 651-, 700-, 773) %c bdl1 (31/07/2017 ; 040, 100+, 245+, 347, 504, 648-, 650+, 655, 658-, 658+, 773, 856) %c jm2 (04/08/2017 ; 040) %r 2016

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies