Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykluczanie ze zbioru [Pomoce Dydaktyczne]

Tytuł:
Wykluczanie ze zbioru [Pomoce Dydaktyczne]
Autorzy:
Cieszyńska, Jadwiga (1955- )
Dębicka-Cieszyńska, Agata
Centrum Metody Krakowskiej
Temat:
Metoda Krakowska
Rozwój psychofizyczny dziecka
Myślenie
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
[2017]
Wydawca:
Kraków : Centrum Metody Krakowskiej
Seria:
Terapia Neurobiologiczna
Opis fizyczny:
1 gra w pudełku (52 elementy) : ilustracje ; 16x23x3 cm
Tytuł pełny:
Wykluczanie ze zbioru [Pomoce Dydaktyczne] / Jagoda Cieszyńska, Agata Dębicka
Uwagi:
Spostrzeganie i werbalizowanie różnic występujących między elementami obiektu lub między elementami zbioru jest podstawą uczenia się nie tylko czytania i pisania, ale także nabywania wiedzy o rzeczywistości. Umiejętność wykluczania ze zbioru wymaga także dostrzeżenia wspólnych cech pozostałych obiektów, które tworzą kategorię
Gatunek / Forma:
Gry i zabawki
Publikacje dydaktyczne
Gry edukacyjne
Grupa odbiorców:
Grupa wiekowa Dzieci
Zawartość serii:
Terapia Neurobiologiczna
Typ zawartości:
obraz
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
karta
Hasło główne:
Cieszyńska, Jadwiga (1955- )
Pomoce dydaktyczne
propozycja biblioteki
LDR 01837crm#a2200373#i#4500
001 0782801596780
003 WA 926
005 20220530141818.9
008 170621s2017####pl#III#g#####|####a|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Cieszyńska, Jadwiga %d (1955- ). %e Autor
245 1 0 %a Wykluczanie ze zbioru %h [Pomoce Dydaktyczne] / %c Jagoda Cieszyńska, Agata Dębicka.
260 # %a Kraków : %b Centrum Metody Krakowskiej, %c [2017].
300 %a 1 gra w pudełku (52 elementy) : %b ilustracje ; %c 16x23x3 cm.
336 %a obraz %b sti %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a karta %b no %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Grupa wiekowa %a Dzieci
388 # %a 2001-
490 1 %a Terapia Neurobiologiczna
500 %a Spostrzeganie i werbalizowanie różnic występujących między elementami obiektu lub między elementami zbioru jest podstawą uczenia się nie tylko czytania i pisania, ale także nabywania wiedzy o rzeczywistości. Umiejętność wykluczania ze zbioru wymaga także dostrzeżenia wspólnych cech pozostałych obiektów, które tworzą kategorię.
650 9 %a Metoda Krakowska
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Myślenie
655 9 %a Gry edukacyjne
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Dębicka-Cieszyńska, Agata. %e Autor
710 2 # %a Centrum Metody Krakowskiej.
830 0 %a Terapia Neurobiologiczna
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782801596780 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b AB1 (21/06/2017) %c dww (18/09/2017 ; 000, 008, 040, 100+, 260+, 300+, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 490+, 500+, 650+, 655+, 658+, 700+, 710+, 830+, 990+) %d dww (18/09/2017) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
PDGC 249
Sygnatura:
GCWYP 249 PD "M"
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies