Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Partner, klient czy intruz?

Tytuł:
Partner, klient czy intruz?
Autorzy:
Hofman, Zdzisław
Temat:
Rodzice
Szkolnictwo
Współdziałanie
Nauczyciele
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2016
Tytuł pełny:
Partner, klient czy intruz? / Zdzisław Hofman
Szukaj w:
Edukacja i Dialog. - 2016, nr 11/12, s. 24-26
Gatunek / Forma:
Artykuły
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Hasło główne:
Hofman, Zdzisław
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01142caa#a2200313#i#4500
001 0782801546452
003 WA 926
005 20220129201807.1
008 170303s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
046 %k 2016
100 1 %a Hofman, Zdzisław.
245 1 0 %a Partner, klient czy intruz? / %c Zdzisław Hofman.
260 # %c 2016
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
388 1 %a 2001-
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Współdziałanie
650 9 %a Nauczyciele
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Edukacja i Dialog. - %w (WA 926)0781900310392 %g 2016, nr 11/12, s. 24-26 %x 0866-952X
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782801546452 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b mw3 (03/03/2017) %d mw3 (03/03/2017) %c mw3 (03/03/2017 ; 040, 100, 245-, 245+, 650+, 651-, 773) %c bdl1 (06/03/2017 ; 040) %r 2016

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies