Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wspieranie krytycznego myślenia uczniów

Tytuł:
Wspieranie krytycznego myślenia uczniów
Autorzy:
Garstka, Tomasz
Temat:
Krytycyzm
Nauczanie
Myślenie
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2017
Tytuł pełny:
Wspieranie krytycznego myślenia uczniów / Tomasz Garstka
Szukaj w:
Hejnał Oświatowy. - 2017, nr 1, s. 3-5
Gatunek / Forma:
Artykuły
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Hasło główne:
Garstka, Tomasz
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01046caa#a2200301#i#4500
001 0782801545098
003 WA 926
005 20170227152813.9
008 170227s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
046 %k 2017
100 1 %a Garstka, Tomasz.
245 1 0 %a Wspieranie krytycznego myślenia uczniów / %c Tomasz Garstka.
260 # %c 2017
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
388 1 %a 2001-
650 9 %a Krytycyzm
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Myślenie
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Hejnał Oświatowy. - %w (WA 926)0782501182410 %g 2017, nr 1, s. 3-5
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782801545098 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b mw3 (27/02/2017) %d bdl1 (27/02/2017) %c bdl1 (27/02/2017 ; 000, 040, 650+) %r 2017

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies