Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja w tutoringu szkolnym z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnej

Tytuł:
Komunikacja w tutoringu szkolnym z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnej
Autorzy:
Sarnat-Ciastko, Adrianna
Temat:
Analiza transakcyjna
Mentoring
Metody nauczania
Relacje międzyludzkie
Szkolnictwo
Komunikacja interpersonalna
Tytuł pełny:
Komunikacja w tutoringu szkolnym z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnej / Adrianna Sarnat-Ciastko
Szukaj w:
Język Polski w Liceum. - R. 18, nr 1 (2016/2017), s. 38-50
Uwagi:
Bibliogr
Hasło główne:
Sarnat-Ciastko, Adrianna
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00955caa#a2200241#i#4500
001 0782701512087
003 WA 926
005 20190917200713.0
008 161117s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Sarnat-Ciastko, Adrianna.
245 1 0 %a Komunikacja w tutoringu szkolnym z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnej / %c Adrianna Sarnat-Ciastko.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Analiza transakcyjna
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
773 0 # %i // %t Język Polski w Liceum. - %w (WA 926)0781900312492 %g R. 18, nr 1 (2016/2017), s. 38-50 %x 1642-8757
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782701512087 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b IS (17/11/2016) %d IS (17/11/2016) %c jm2 (18/11/2016 ; 000, 040) %r 2016

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies