Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reaguj konstruktywnie : spięcia i zgrzyty - jak postępować w obliczu konfrontacji z rodzicami

Tytuł:
Reaguj konstruktywnie : spięcia i zgrzyty - jak postępować w obliczu konfrontacji z rodzicami
Autorzy:
Goetz, Magdalena
Temat:
Komunikacja interpersonalna
Szkolnictwo
Rodzice
Nauczanie
Tytuł pełny:
Reaguj konstruktywnie : spięcia i zgrzyty - jak postępować w obliczu konfrontacji z rodzicami / Magdalena Goetz
Szukaj w:
Głos Nauczycielski. - R. 99, nr 39 (2016), s. 14
Hasło główne:
Goetz, Magdalena
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00852caa#a2200205#i#4500
001 0782701506316
003 WA 926
005 20200214200251.9
008 161029s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Goetz, Magdalena.
245 1 0 %a Reaguj konstruktywnie : %b spięcia i zgrzyty - jak postępować w obliczu konfrontacji z rodzicami / %c Magdalena Goetz.
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Nauczanie
773 0 # %i // %t Głos Nauczycielski. - %w (WA 926)0781900311797 %g R. 99, nr 39 (2016), s. 14 %x 0017-1263 [od 1988 roku]
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782701506316 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b az2 (29/10/2016) %d az2 (29/10/2016) %c mw3 (31/10/2016 ; 000, 040) %r 2016

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies