Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Co ma Mozart do oświaty? : kilka słów o trzech podręcznikach

Tytuł:
Co ma Mozart do oświaty? : kilka słów o trzech podręcznikach
Autorzy:
Małkowski, Tomasz (1966- )
Temat:
Historia
Polska
Tytuł pełny:
Co ma Mozart do oświaty? : kilka słów o trzech podręcznikach / Tomasz Małkowski
Szukaj w:
Głos Nauczycielski. - R. 99, nr 26 (2016), s. 17
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Literatura faktu, eseje, publicystyka
Felieton
Podręczniki do nauczania początkowego
Hasło główne:
Małkowski, Tomasz (1966- )
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01076caa#a2200253#i#4500
001 0782701492670
003 WA 926
005 20201218200653.6
008 160916s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
100 1 %a Małkowski, Tomasz %d (1966- ).
245 1 0 %a Co ma Mozart do oświaty? : %b kilka słów o trzech podręcznikach / %c Tomasz Małkowski.
380 %a Literatura faktu, eseje, publicystyka
386 %a Literatura polska
388 1 %a 2001-
648 9 %a 2001-
650 9 %a Historia
651 9 %a Polska
655 9 %a Felieton
655 9 %a Podręczniki do nauczania początkowego
773 0 # %i // %t Głos Nauczycielski. - %w (WA 926)0781900311797 %g R. 99, nr 26 (2016), s. 17 %x 0017-1263 [od 1988 roku]
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782701492670 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b az2 (16/09/2016) %d az2 (16/09/2016) %c jm2 (16/09/2016 ; 000, 040, 245) %c jm2 (16/09/2016 ; 040) %r 2016 %c MJ (18/12/2020 ; 648+, 650+, 651+, 655+) %c MJ (18/12/2020 ; 655-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies