Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Świadomość kwestii genderowych wśród przyszłych pedagogów

Tytuł:
Świadomość kwestii genderowych wśród przyszłych pedagogów
Autorzy:
Pogorzelska, Marzanna
Temat:
Studenci
Badania naukowe
Gender mainstreaming
Polska
Tytuł pełny:
Świadomość kwestii genderowych wśród przyszłych pedagogów / Marzanna Pogorzelska
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. - R. 56, nr 4 (2016), s. 54-57
Uwagi:
Bibliogr
R. 56, nr 4 (2016), s. 54-57
Temat - Czas:
2001-
Hasło główne:
Pogorzelska, Marzanna
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01098caa#a2200253#i#4500
001 0782701481595
003 WA 926
005 20220211200333.7
008 160805s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Pogorzelska, Marzanna.
245 1 0 %a Świadomość kwestii genderowych wśród przyszłych pedagogów / %c Marzanna Pogorzelska.
504 %a Bibliogr.
546 %a R. 56, nr 4 (2016), s. 54-57
648 9 %a 2001-
650 9 %a Studenci
650 9 %a Badania naukowe
650 9 %a Gender mainstreaming
651 9 %a Polska
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. - %w (WA 926)0781900320217 %g R. 56, nr 4 (2016), s. 54-57 %x 0552-2188
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782701481595 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Psychologia, socjologia
999 %b RM (05/08/2016) %d RM (05/08/2016) %c RM (08/08/2016 ; 000, 040, 773+) %c jm2 (09/08/2016 ; 040) %r 2016 %c MJ (07/01/2021 ; 648+, 650+, 651+) %c MJ (07/01/2021 ; 650-) %c MJ (11/02/2022 ; 650+) %c MJ (11/02/2022 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies