Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pamięć mnie nie myli! : jak w pracy z uczniami rozpoznać nierozpoznane?

Tytuł:
Pamięć mnie nie myli! : jak w pracy z uczniami rozpoznać nierozpoznane?
Autorzy:
Garstka, Tomasz
Temat:
Zaburzenia pamięci
Pamięć
Psychologia
Tytuł pełny:
Pamięć mnie nie myli! : jak w pracy z uczniami rozpoznać nierozpoznane? / Tomasz Garstka
Szukaj w:
Głos Nauczycielski. - R. 99, nr 19 (2016), s. 16
Hasło główne:
Garstka, Tomasz
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00851caa#a2200193#i#4500
001 0782701475396
003 WA 926
005 20190627200609.4
008 160504s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
100 1 %a Garstka, Tomasz.
245 1 0 %a Pamięć mnie nie myli! : %b jak w pracy z uczniami rozpoznać nierozpoznane? / %c Tomasz Garstka.
650 9 %a Zaburzenia pamięci
650 9 %a Pamięć
650 9 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Nauczycielski. - %w (WA 926)0781900311797 %g R. 99, nr 19 (2016), s. 16 %x 0017-1263 [od 1988 roku]
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782701475396 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Psychologia, socjologia
999 %b az2 (08/07/2016) %d az2 (08/07/2016) %c az2 (08/07/2016 ; 040, 245, 650, 773) %c bdl1 (08/07/2016 ; 040) %r 2016

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies