Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podwójne zaślepienie! : jak w pracy z uczniami rozpoznać nierozpoznane?

Tytuł:
Podwójne zaślepienie! : jak w pracy z uczniami rozpoznać nierozpoznane?
Autorzy:
Garstka, Tomasz
Temat:
Oceny szkolne
Badania przesiewowe
Metodologia
Tytuł pełny:
Podwójne zaślepienie! : jak w pracy z uczniami rozpoznać nierozpoznane? / Tomasz Garstka
Szukaj w:
Głos Nauczycielski. - R. 99, nr 9 (2016), s. 16
Hasło główne:
Garstka, Tomasz
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00821caa#a2200181#i#4500
001 0782701448177
003 WA 926
005 20210521200854.1
008 160421s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Garstka, Tomasz.
245 1 0 %a Podwójne zaślepienie! : %b jak w pracy z uczniami rozpoznać nierozpoznane? / %c Tomasz Garstka.
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Badania przesiewowe
650 9 %a Metodologia
773 0 # %i // %t Głos Nauczycielski. - %w (WA 926)0781900311797 %g R. 99, nr 9 (2016), s. 16 %x 0017-1263 [od 1988 roku]
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782701448177 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b az2 (21/04/2016) %d az2 (21/04/2016) %c bdl1 (21/04/2016 ; 000, 040) %r 2016 %c MJ (21/05/2021 ; 650+) %c MJ (21/05/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies