Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

[Inspiracje edukacji refleksyjnej - recenzja]

Tytuł:
[Inspiracje edukacji refleksyjnej - recenzja]
Autorzy:
Sobieszczyk, Maria
Temat:
Woronowicz, Wanda. Inspiracje edukacji refleksyjnej
Teoria nauczania
Tytuł pełny:
[Inspiracje edukacji refleksyjnej - recenzja] / Maria Sobieszczyk
Szukaj w:
Przegląd Pedagogiczny. - 2015, nr 1, s. 350-353 [dostęp: 31 marca 2016]. Dostępny w Internecie: http://repozytorium.ukw.edu.pl/handle/item/3046
Uwagi:
Bibliogr
Gatunek / Forma:
Recenzja
Hasło główne:
Sobieszczyk, Maria
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01036caa#a2200205#i#4500
001 0782701442778
003 WA 926
005 20180326053109.8
008 160331s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
100 1 %a Sobieszczyk, Maria.
245 1 1 %a [Inspiracje edukacji refleksyjnej - recenzja] / %c Maria Sobieszczyk.
504 %a Bibliogr.
600 1 9 %a Woronowicz, Wanda. %t Inspiracje edukacji refleksyjnej
650 9 %a Teoria nauczania
655 9 %a Recenzja
773 0 # %i // %t Przegląd Pedagogiczny. - %w (WA 926)0782601237201 %g 2015, nr 1, s. 350-353 [dostęp: 31 marca 2016]. Dostępny w Internecie: http://repozytorium.ukw.edu.pl/handle/item/3046 %x 1897-6557
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782701442778 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://repozytorium.ukw.edu.pl/handle/item/3046
999 %b bdl1 (05/04/2016) %c bdl1 (05/04/2016 ; 040, 100-, 100+, 245-, 245+, 600+, 650+, 655+, 773, 856) %d bdl1 (05/04/2016) %c az2 (06/04/2016 ; 040) %r 2015

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies