Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

By język nie stawał kołkiem : dlaczego uczniowie nie mówią po angielsku?

Tytuł:
By język nie stawał kołkiem : dlaczego uczniowie nie mówią po angielsku?
Autorzy:
Skura, Piotr
Temat:
Język angielski
Efektywność nauczania
Tytuł pełny:
By język nie stawał kołkiem : dlaczego uczniowie nie mówią po angielsku? / Piotr Skura
Szukaj w:
Głos Nauczycielski. - R. 98, nr 42 (2015), s. 7
Hasło główne:
Skura, Piotr
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00795caa#a2200169#i#4500
001 0782601393574
003 WA 926
005 20180220200649.5
008 151021s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
100 1 %a Skura, Piotr.
245 1 0 %a By język nie stawał kołkiem : %b dlaczego uczniowie nie mówią po angielsku? / %c Piotr Skura.
650 9 %a Język angielski
650 9 %a Efektywność nauczania
773 0 # %i // %t Głos Nauczycielski. - %w (WA 926)0781900311797 %g R. 98, nr 42 (2015), s. 7 %x 0017-1263 [od 1988 roku]
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782601393574 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b az2 (21/10/2015) %d az2 (21/10/2015) %c az2 (21/10/2015 ; 040, 245, 650, 650-, 773) %c IS (21/10/2015 ; 040) %r 2015

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies