Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rodzic w szkole - partner czy oponent?

Tytuł:
Rodzic w szkole - partner czy oponent?
Autorzy:
Piotrowska-Gromniak, Elżbieta
Temat:
Polityka oświatowa
Rodzice
Szkolnictwo
Polska
Polityka, politologia, administracja publiczna
Współtwórcy:
Stańczyk, Małgorzata. Wywiad
Tytuł pełny:
Rodzic w szkole - partner czy oponent? / Elżbieta Piotrowska-Gromniak ; rozm. przepr. Małgorzata Stańczyk
Szukaj w:
Dyrektor Szkoły. - 2015, nr 8, s. 12-14
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Wywiad dziennikarski
Hasło główne:
Piotrowska-Gromniak, Elżbieta
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01009caa#a2200241#i#4500
001 0782601379942
003 WA 926
005 20190918200844.8
008 150914s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
100 1 %a Piotrowska-Gromniak, Elżbieta.
245 1 0 %a Rodzic w szkole - partner czy oponent? / %c Elżbieta Piotrowska-Gromniak ; rozm. przepr. Małgorzata Stańczyk.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Polityka oświatowa
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
651 9 %a Polska
655 9 %a Wywiad dziennikarski
658 %a Polityka, politologia, administracja publiczna
700 1 # %a Stańczyk, Małgorzata. %e Wywiad
773 0 # %i // %t Dyrektor Szkoły. - %w (WA 926)0781900309431 %g 2015, nr 8, s. 12-14 %x 1230-9508
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782601379942 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b RM (14/09/2015) %d az2 (14/09/2015) %c az2 (14/09/2015 ; 000, 040, 245) %c az2 (14/09/2015 ; 040, 655+) %r 2015

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies