LDR |
|
|
02736cam#a2200457#i#4500 |
001 |
|
|
0782601288188 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20181108145919.3 |
008 |
|
|
150624s2015####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
020 |
|
|
%a 9788362015887 |
040 |
|
|
%a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 |
100 |
1 |
|
%a Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się / %c Katarzyna Borawska-Kalbarczyk. |
260 |
|
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Akademickie Żak Jacek Śnieciński, %c 2015. |
300 |
|
|
%a 506, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Książka jest poświęcona analizie przemian współczesnego środowiska szkolnego w perspektywie rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Autorka podjęła również problematykę funkcjonowania pokolenia tzw. cyfrowych tubylców w zmediatyzowanym świecie, przedstawiając bogaty przegląd literatury polskiej i zagranicznej. Jako przedmiot badań przyjęła poziom kompetencji informacyjnych uczniów po ukończeniu kształcenia gimnazjalnego oraz zależność między wybranymi czynnikami a stopniem umiejętności informacyjnych młodzieży. Dokonała analizy stanu kompetencji informacyjnych uczniów szkoły średniej, liceów ogólnokształcących i techników. Sprawdziła, w jakim stopniu czynniki, takie jak na przykład płeć, typ szkoły, status wykształcenia rodziców, pochodzenie środowiskowe, poziom aktywności kulturowej rodziny, osiągnięcia szkolne różnicują poziom kompetencji informacyjnych. |
504 |
|
|
%a Bibliogr. |
648 |
# |
9 |
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Informatyka |
650 |
|
9 |
%a Komunikacja społeczna |
650 |
|
9 |
%a Rzeczywistość wirtualna |
650 |
|
9 |
%a Społeczeństwo informacyjne |
650 |
|
9 |
%a Środki masowego przekazu |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych |
651 |
|
9 |
%a Polska |
655 |
|
9 |
%a Monografia |
655 |
|
9 |
%a Raport z badań |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Informatyka i technologie informacyjne |
658 |
|
|
%a Socjologia i społeczeństwo |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Akademickie Żak. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782601288188 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-62015-88-7 |
990 |
|
|
%a Pedagogika |
999 |
|
|
%b ak3 (24/06/2015) %c ak3 (01/07/2015 ; 000, 008, 040, 100+, 260, 300+, 504+, 650+) %d MJP (08/11/2018) %c MJP (08/11/2018 ; 100, 245, 336+, 337+, 338+, 380+, 388+, 500+, 648+, 650-, 650+, 651+, 655+, 658+, 990+) %c MJP (08/11/2018 ; 710+) %r 2015 |