Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się

Tytuł:
Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się
Autorzy:
Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna
Temat:
Informatyka
Komunikacja społeczna
Rzeczywistość wirtualna
Społeczeństwo informacyjne
Środki masowego przekazu
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
Polska
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Socjologia i społeczeństwo
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak Jacek Śnieciński
ISBN:
9788362015887
Opis fizyczny:
506, [1] s. : il. ; 24 cm
Współtwórcy:
Wydawnictwo Akademickie Żak. Wydawca
Tytuł pełny:
Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się / Katarzyna Borawska-Kalbarczyk
Uwagi:
Książka jest poświęcona analizie przemian współczesnego środowiska szkolnego w perspektywie rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Autorka podjęła również problematykę funkcjonowania pokolenia tzw. cyfrowych tubylców w zmediatyzowanym świecie, przedstawiając bogaty przegląd literatury polskiej i zagranicznej. Jako przedmiot badań przyjęła poziom kompetencji informacyjnych uczniów po ukończeniu kształcenia gimnazjalnego oraz zależność między wybranymi czynnikami a stopniem umiejętności informacyjnych młodzieży. Dokonała analizy stanu kompetencji informacyjnych uczniów szkoły średniej, liceów ogólnokształcących i techników. Sprawdziła, w jakim stopniu czynniki, takie jak na przykład płeć, typ szkoły, status wykształcenia rodziców, pochodzenie środowiskowe, poziom aktywności kulturowej rodziny, osiągnięcia szkolne różnicują poziom kompetencji informacyjnych
Bibliogr
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Monografia
Raport z badań
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Hasło główne:
Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02736cam#a2200457#i#4500
001 0782601288188
003 WA 926
005 20181108145919.3
008 150624s2015####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788362015887
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się / %c Katarzyna Borawska-Kalbarczyk.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Akademickie Żak Jacek Śnieciński, %c 2015.
300 %a 506, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
500 %a Książka jest poświęcona analizie przemian współczesnego środowiska szkolnego w perspektywie rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Autorka podjęła również problematykę funkcjonowania pokolenia tzw. cyfrowych tubylców w zmediatyzowanym świecie, przedstawiając bogaty przegląd literatury polskiej i zagranicznej. Jako przedmiot badań przyjęła poziom kompetencji informacyjnych uczniów po ukończeniu kształcenia gimnazjalnego oraz zależność między wybranymi czynnikami a stopniem umiejętności informacyjnych młodzieży. Dokonała analizy stanu kompetencji informacyjnych uczniów szkoły średniej, liceów ogólnokształcących i techników. Sprawdziła, w jakim stopniu czynniki, takie jak na przykład płeć, typ szkoły, status wykształcenia rodziców, pochodzenie środowiskowe, poziom aktywności kulturowej rodziny, osiągnięcia szkolne różnicują poziom kompetencji informacyjnych.
504 %a Bibliogr.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Informatyka
650 9 %a Komunikacja społeczna
650 9 %a Rzeczywistość wirtualna
650 9 %a Społeczeństwo informacyjne
650 9 %a Środki masowego przekazu
650 9 %a Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
651 9 %a Polska
655 9 %a Monografia
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Wydawnictwo Akademickie Żak. %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782601288188 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-62015-88-7
990 %a Pedagogika
999 %b ak3 (24/06/2015) %c ak3 (01/07/2015 ; 000, 008, 040, 100+, 260, 300+, 504+, 650+) %d MJP (08/11/2018) %c MJP (08/11/2018 ; 100, 245, 336+, 337+, 338+, 380+, 388+, 500+, 648+, 650-, 650+, 651+, 655+, 658+, 990+) %c MJP (08/11/2018 ; 710+) %r 2015

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZBL 26640
Sygnatura:
BLWYP 26640
Położenie:
BLWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Błonie
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 161755
Sygnatura:
GCWYP 161755
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
stan dobry
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 183975
Sygnatura:
GCWYP 183975
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGR 39853
Sygnatura:
GRWYP 39853
Położenie:
GRWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Grodzisk
Dostępny
Nr inwentarza:
WZND 35680
Sygnatura:
NDWD 35680 Pedag. mediów
Położenie:
NDWD
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Nowy Dwór
Dostępny
Nr inwentarza:
WZSO 55397
Sygnatura:
SOWYP 55397
Położenie:
SOWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Sochaczew
Dostępny
Nr inwentarza:
WZZY 35231
Sygnatura:
ZYWYP 35231
Położenie:
ZYWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Żyrardów
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies