LDR |
|
|
02157cam#a2200505#i#4500 |
001 |
|
|
0782601283995 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20221220124555.5 |
008 |
|
|
130418s2015####pl#a#########|001#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2013/12006 |
020 |
|
|
%a 9788301181048 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
046 |
|
|
%k 2013 |
100 |
1 |
|
%a Goddard, Sally %d (1957- ). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Jak ocenić dojrzałość dziecka do nauki? : %b Rozwojowe Testy Przesiewowe INPP oraz Program Ćwiczeń Integrujących INPP dla szkół / %c Sally Goddard Blythe ; il. Luca Papp ; tł. Magdalena Macińska. |
250 |
|
|
%a Wydanie II, poprawione. |
260 |
|
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2015. |
300 |
|
|
%a 130 stron : %b ilustracje ; %c 25 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Pedagodzy |
385 |
|
|
%a Psycholodzy |
385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Wykaz publikacji autorki na stronie 127, bibliografia przy rozdziałach. |
555 |
8 |
|
%a Indeksy. |
650 |
|
9 |
%a Badania przesiewowe |
650 |
|
9 |
%a Dojrzałość szkolna |
650 |
|
9 |
%a Dziecko w wieku przedszkolnym |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka |
650 |
|
9 |
%a Testy psychologiczne |
655 |
|
9 |
%a Opracowanie |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Papp, Luca. %e Ilustracje |
700 |
1 |
# |
%a Macińska, Magdalena. %e Tłumaczenie |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782601283995 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-01-18104-8 %q (oprawa miękka) |
990 |
|
|
%a Pedagogika |
999 |
|
|
%b EW (12/06/2015) %d DWW (20/12/2022) %c EW (12/06/2015 ; 008, 020, 040, 084-, 250+, 260, 300, 920) %c il (13/10/2015 ; 040, 250) %c MJ (16/09/2022 ; 650+) %c MJ (16/09/2022 ; 650-) %c DWW (20/12/2022 ; 020, 046+, 100, 250, 300, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 504, 650, 655+, 658+, 710+, 920, 990+) %r 2015 |