Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak w soczewce : przeciwdziałanie dyskryminacji - jakiego wsparcia potrzebują nauczyciele?

Tytuł:
Jak w soczewce : przeciwdziałanie dyskryminacji - jakiego wsparcia potrzebują nauczyciele?
Autorzy:
Stoecker, Ewa
Temat:
Relacje międzyludzkie
Szkolnictwo
Dyskryminacja
Zapobieganie
Współtwórcy:
Drachal, Halina. Wywiad
Tytuł pełny:
Jak w soczewce : przeciwdziałanie dyskryminacji - jakiego wsparcia potrzebują nauczyciele? / Ewa Stoecker ; rozm. przepr. Halina Drachal
Szukaj w:
Głos Nauczycielski. - R. 98, nr 22 (2015), s. 6
Gatunek / Forma:
Wywiad dziennikarski
Hasło główne:
Stoecker, Ewa
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00975caa#a2200217#i#4500
001 0782601280719
003 WA 926
005 20210430200814.7
008 150602s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Stoecker, Ewa.
245 1 0 %a Jak w soczewce : %b przeciwdziałanie dyskryminacji - jakiego wsparcia potrzebują nauczyciele? / %c Ewa Stoecker ; rozm. przepr. Halina Drachal.
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Dyskryminacja
650 9 %a Zapobieganie
655 9 %a Wywiad dziennikarski
700 1 # %a Drachal, Halina. %e Wywiad
773 0 %i // %t Głos Nauczycielski. - %w (WA 926)0781900311797 %g R. 98, nr 22 (2015), s. 6 %x 0017-1263 [od 1988 roku]
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782601280719 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b az2 (02/06/2015) %d az2 (02/06/2015) %c IS (02/06/2015 ; 000, 040) %r 2015 %c MJ (30/04/2021 ; 650+) %c MJ (30/04/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies