Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja wobec różnicy i inkluzji. Dwa typy dyskursów - w stronę pedagogiki pozytywnej

Tytuł:
Edukacja wobec różnicy i inkluzji. Dwa typy dyskursów - w stronę pedagogiki pozytywnej
Autorzy:
Kwieciński, Zbigniew (1941- )
Temat:
Pedagogika
Kształcenie
Teoria nauczania
Tytuł pełny:
Edukacja wobec różnicy i inkluzji. Dwa typy dyskursów - w stronę pedagogiki pozytywnej / Zbigniew Kwieciński
Szukaj w:
Kultura i Edukacja. - 2014, nr 2, s. 173-180
Uwagi:
Bibliogr
Hasło główne:
Kwieciński, Zbigniew (1941- )
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01043caa#a2200193#i#4500
001 0782501177983
003 WA 926
005 20210816200418.3
008 140909s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926
100 1 %a Kwieciński, Zbigniew %d (1941- ).
245 1 0 %a Edukacja wobec różnicy i inkluzji. Dwa typy dyskursów - w stronę pedagogiki pozytywnej / %c Zbigniew Kwieciński.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Kształcenie
650 9 %a Teoria nauczania
773 0 %i // %t Kultura i Edukacja. - %w (WA 926)0781900313585 %g 2014, nr 2, s. 173-180 %x 1230-266X
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782501177983 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mw3 (09/09/2014) %d mw3 (09/09/2014) %c mw3 (09/09/2014 ; 040, 041-, 100, 245-, 245+, 546-, 650-, 650+, 773) %c IS (09/09/2014 ; 040) %r 2014 %c MJ (18/02/2021 ; 650+) %c MJ (18/02/2021 ; 650-) %c MJ (16/08/2021 ; 650+) %c MJ (16/08/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies