Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsekwencje błędnego określenia rodzaju zadania testowego

Tytuł:
Konsekwencje błędnego określenia rodzaju zadania testowego
Autorzy:
Skórska, Paulina
Świst, Karolina
Szaleniec, Henryk
Temat:
Badania naukowe
Metodologia
Tytuł pełny:
Konsekwencje błędnego określenia rodzaju zadania testowego / Paulina Skórska, Karolina Świst, Henryk Szaleniec
Szukaj w:
Edukacja. - 2014, nr 2, s. 67-84
Uwagi:
Bibliogr
Gatunek / Forma:
Sprawdziany i testy
Hasło główne:
Skórska, Paulina
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00941caa#a2200217#i#4500
001 0782501166076
003 WA 926
005 20210628201114.5
008 140711s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Skórska, Paulina.
245 1 0 %a Konsekwencje błędnego określenia rodzaju zadania testowego / %c Paulina Skórska, Karolina Świst, Henryk Szaleniec.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Badania naukowe
650 9 %a Metodologia
655 9 %a Sprawdziany i testy
700 1 # %a Świst, Karolina.
700 1 # %a Szaleniec, Henryk.
773 0 %i // %t Edukacja. - %w (WA 926)0781900310229 %g 2014, nr 2, s. 67-84 %x 0239-6858
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782501166076 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b jm2 (11/07/2014) %d jm2 (11/07/2014) %c az2 (11/07/2014 ; 000, 040) %r 2014 %c MJ (28/06/2021 ; 650+, 655+) %c MJ (28/06/2021 ; 650+) %c MJ (28/06/2021 ; 655-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies