Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Otwarte teczki innowacji pedagogicznych. No 2

Tytuł:
Otwarte teczki innowacji pedagogicznych. No 2
Autorzy:
Malinowski, Mariusz (1960- )
Schulz, Roman (1941- )
Rudduck, Jean
Rylke, Hanna (1947?-2017)
Filipowicz, Grzegorz
Korolko, Mirosław (1935-2006)
Pyszczek, Grzegorz
Temat:
Innowacje
Szkolnictwo
Pedagogika
Metodologia
Rok wydania:
1997
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa CODN
ISBN:
8385910735
Seria:
Otwarte Teczki Innowacji Pedagogicznych ; no 2
Opis fizyczny:
Teka (4 z., 4 k. luz.) ; 22 cm
Tytuł pełny:
Otwarte teczki innowacji pedagogicznych. No 2
Uwagi:
Opis z okł
Zawartość:
Zawiera: Z. 1, Promocja proinnowacyjności w edukacji końca wieku / Mariusz Malinowski. Z. 2, Jak bronić się przed innowacjami? / Roman Schulz. Czy należy przygotowywać uczniów do innowacji? / Jean Rudduck. Z. 3, Refleksyjny praktyk - nowa tożsamość nauczyciela / Hanna Rylke. Refleksje nad próbami praktycznej edukacji modelu refleksyjnego praktyka / Grzegorz Filipowicz. Z. 4, Retoryka wraca do polskich szkół / Mirosław Korolko. Przekonywać i być przekonywanym czyli o potrzebie retoryki w szkole / Grzegorz Pyszczek
Zawartość serii:
Otwarte Teczki Innowacji Pedagogicznych ; 2
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02454cam#a2200445#i#4500
001 0782501152646
003 WA 926
005 20210218201138.9
008 140602s1997####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8385910735
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
245 0 0 %a Otwarte teczki innowacji pedagogicznych. %n No 2.
246 3 0 %a Otwarte teczki innowacji pedagogicznych. %n 2.
246 1 2 %a Promocja proinnowacyjności w edukacji końca wieku
246 1 2 %a Jak bronić się przed innowacjami?
246 1 2 %a Czy należy przygotowywać uczniów do innowacji?
246 1 2 %a Refleksyjny praktyk - nowa tożsamość nauczyciela
246 1 2 %a Refleksje nad próbami praktycznej edukacji modelu refleksyjnego praktyka
246 1 2 %a Retoryka wraca do polskich szkół
246 1 2 %a Przekonywać i być przekonywanym czyli o potrzebie retoryki w szkole
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa CODN, %c 1997.
300 %a Teka (4 z., 4 k. luz.) ; %c 22 cm.
490 1 %a Otwarte Teczki Innowacji Pedagogicznych ; %v no 2
500 %a Opis z okł.
505 0 0 %a Zawiera: %t Z. 1, Promocja proinnowacyjności w edukacji końca wieku / %r Mariusz Malinowski. %t Z. 2, Jak bronić się przed innowacjami? / %r Roman Schulz. Czy należy przygotowywać uczniów do innowacji? / Jean Rudduck. %t Z. 3, Refleksyjny praktyk - nowa tożsamość nauczyciela / %r Hanna Rylke. Refleksje nad próbami praktycznej edukacji modelu refleksyjnego praktyka / Grzegorz Filipowicz. %t Z. 4, Retoryka wraca do polskich szkół / %r Mirosław Korolko. Przekonywać i być przekonywanym czyli o potrzebie retoryki w szkole / Grzegorz Pyszczek.
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Metodologia
700 1 # %a Malinowski, Mariusz %d (1960- ).
700 1 # %a Schulz, Roman %d (1941- ).
700 1 # %a Rudduck, Jean.
700 1 # %a Rylke, Hanna %d (1947?-2017).
700 1 # %a Filipowicz, Grzegorz.
700 1 # %a Korolko, Mirosław %d (1935-2006).
700 1 # %a Pyszczek, Grzegorz.
830 0 %a Otwarte Teczki Innowacji Pedagogicznych %v ; 2
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782501152646 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-85910-73-5
999 %b UF (02/06/2014) %c jb (24/07/2014 ; 000, 008, 020, 040, 245, 246+, 300+, 490+, 500+, 505+, 650+, 700+, 830+, 920) %d jb (24/07/2014) %c jb (15/09/2014 ; 040, 245, 246, 246+) %r 1997 %c MJ (18/02/2021 ; 650+) %c MJ (18/02/2021 ; 650-)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 132992
Sygnatura:
GCWYP 132992
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
stan dobry
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 137880
Sygnatura:
GCWYP 137880
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
stan dobry
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies