Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Emocje to zły doradca : jak postępować w sytuacji uczniowskiej agresji?

Tytuł:
Emocje to zły doradca : jak postępować w sytuacji uczniowskiej agresji?
Autorzy:
Goetz, Magdalena
Temat:
Nauczyciele
Prawo
Prawo oświatowe
Relacje międzyludzkie
Szkolnictwo
Przemoc w szkole
Zwalczanie
Agresywność
Zapobieganie
Tytuł pełny:
Emocje to zły doradca : jak postępować w sytuacji uczniowskiej agresji? / Magdalena Goetz
Szukaj w:
Głos Nauczycielski. - R. 97, nr 16 (2014), s. 11
Hasło główne:
Goetz, Magdalena
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00999caa#a2200253#i#4500
001 0782501145469
003 WA 926
005 20210430200528.9
008 140512s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Goetz, Magdalena.
245 1 0 %a Emocje to zły doradca : %b jak postępować w sytuacji uczniowskiej agresji? / %c Magdalena Goetz.
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Prawo
650 9 %a Prawo oświatowe
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Przemoc w szkole
650 9 %a Zwalczanie
650 9 %a Agresywność
650 9 %a Zapobieganie
773 0 %i // %t Głos Nauczycielski. - %w (WA 926)0781900311797 %g R. 97, nr 16 (2014), s. 11 %x 0017-1263 [od 1988 roku]
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782501145469 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b az2 (12/05/2014) %d az2 (12/05/2014) %c bdl1 (13/05/2014 ; 000, 040) %r 2014 %c MJ (30/04/2021 ; 650+) %c MJ (30/04/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies