Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przełamywanie utartych schematów

Tytuł:
Przełamywanie utartych schematów
Autorzy:
Goetz, Magdalena
Temat:
Myślenie twórcze
Metody nauczania
Tytuł pełny:
Przełamywanie utartych schematów / Magdalena Goetz
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2014, nr 1, s. 19-21
Hasło główne:
Goetz, Magdalena
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00734caa#a2200169#i#4500
001 0782501115886
003 WA 926
005 20200812202154.4
008 140204s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Goetz, Magdalena.
245 1 0 %a Przełamywanie utartych schematów / %c Magdalena Goetz.
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Metody nauczania
773 0 %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (WA 926)0782100495367 %g 2014, nr 1, s. 19-21 %x 1899-6760
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782501115886 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mw3 (04/02/2014) %d mw3 (04/02/2014) %c az2 (04/02/2014 ; 000, 040) %r 2014 %c MJ (12/08/2020 ; 650+) %c MJ (12/08/2020 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies