Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola szkoły w rozpoznawaniu depresji uczniów

Tytuł:
Rola szkoły w rozpoznawaniu depresji uczniów
Autorzy:
Mielnik, Justyna
Temat:
Szkolnictwo
Depresja psychiczna
Diagnoza
Zapobieganie
Tytuł pełny:
Rola szkoły w rozpoznawaniu depresji uczniów / Justyna Mielnik
Szukaj w:
Remedium. - 2013, nr 12, s. 26-27
Temat - Czas:
2001-
Hasło główne:
Mielnik, Justyna
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00806caa#a2200205#i#4500
001 0782501110521
003 WA 926
005 20201211200535.1
008 140117s2013####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Mielnik, Justyna
245 1 0 %a Rola szkoły w rozpoznawaniu depresji uczniów / %c Justyna Mielnik.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Depresja psychiczna
650 9 %a Diagnoza
650 9 %a Zapobieganie
773 0 %i // %t Remedium. - %w (WA 926)0781900321198 %g 2013, nr 12, s. 26-27 %x 1230-7769
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782501110521 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b RM (17/01/2014) %d RM (17/01/2014) %c az2 (17/01/2014 ; 000, 040) %r 2013 %c MJ (11/12/2020 ; 650+) %c MJ (11/12/2020 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies