LDR |
|
|
06379cam#a2200949#i#4500 |
001 |
|
|
0782401039948 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20210906201127.7 |
008 |
|
|
130507s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
020 |
|
|
%a 16440323 |
040 |
|
|
%a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 |
041 |
0 |
# |
%a pol %a eng %a ukr |
245 |
0 |
0 |
%a Kształcenie pedagogów - strategie, koncepcje, idee "Język - komunikacja - etyczność - twórczość". %n Cz. 1, %p Z problemów kształcenia nauczycieli / %c pod red. Jacka Piekarskiego, Marii Szymańskiej, Liliany Tomaszewskiej. |
246 |
3 |
3 |
%a Pedagogika. %n T. 8, %p Kształcenie pedagogów - strategie, koncepcje, idee "Język - komunikacja - etyczność - twórczość". %n Cz. 1, %p Z problemów kształcenia nauczycieli |
246 |
3 |
2 |
%a O wybranych warunkach zmiany w tworzeniu i przekazie wiedzy - odniesienia do praktyki kształcenia nauczycieli |
246 |
3 |
2 |
%a Wpływ idei wychowania państwowego na kształtowanie postaw nauczycieli w II Rzeczypospolitej |
246 |
3 |
2 |
%a O związkach filozofii i pedagogiki. Idea godności i praw człowieka we współczesnej myśli filozoficznej i pedagogicznej |
246 |
3 |
2 |
%a Uczenie się i emocje. Pedagogiczne następstwa wybranych koncepcji kognitywnych |
246 |
3 |
2 |
%a Wiedzieć i umieć : %b o kształceniu i doskonaleniu zawodowym nauczycieli w społeczeństwie wiedzy |
246 |
3 |
2 |
%a Aksjologia w kształceniu nauczycieli |
246 |
3 |
2 |
%a Autorytet współczesnego nauczyciela |
246 |
3 |
2 |
%a Tożsamość społeczno-kulturowa studentów pedagogiki PWSZ w Płocku |
246 |
3 |
2 |
%a Schelera koncepcja wzorów w kontekście pedagogiki |
246 |
3 |
2 |
%a Podstawy metodologiczne przygotowania nauczyciela jako kreatywnej osobowości |
246 |
3 |
2 |
%a Rozwijanie twórczej aktywności matematycznej u uczniów szkół średnich |
246 |
3 |
2 |
%a Znaczenie twórczej umiejętności docibilitas w przygotowaniu pedagogów do wykonywania zawodu |
246 |
3 |
2 |
%a Kreatywność nauczyciela w stymulowaniu aktywności muzycznej dziecka |
246 |
3 |
2 |
%a O potrzebie rozwijania audiacji jako wyzwaniu dla edukacji muzycznej : %b komunikat z badań własnych |
246 |
3 |
2 |
%a Kreatywniość nauczyciela muzyki w zakresie nauczania śpiewu w młodszych klasach ogólnokształcącej szkoły podstawowej |
246 |
3 |
2 |
%a Rozwijanie możliwości twórczych studentów pedagogiki w ramach zajęć z edukacji plastycznej |
246 |
3 |
2 |
%a Twórczy nauczyciel : %b nowe spojrzenie na wczesną edukację dziecka |
246 |
3 |
2 |
%a Kreatywność nauczyciela w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym |
246 |
3 |
2 |
%a Organizacja przygotowania wykwalifikowanych pracowników artystycznego profilu w zawodowych edukacyjnych zakładach Ukrainy |
246 |
3 |
2 |
%a Nauczaj dla Ameryki : %b jak nauczyciele w Stanach Zjednoczonych walczą z nierównościami społecznymi? |
246 |
3 |
2 |
%a Przedsiębiorczość małego dziecka jako novum w podstawie programowej kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych |
246 |
3 |
2 |
%a Propozycja sposobu kształtowania kompetencji nauczycieli w zakresie technologii informacyjnej |
246 |
3 |
2 |
%a Zadania wieloetapowe i metoda "Narration de Recherche" w rozwijaniu aktywności matematycznej o charakterze twórczym u uczniów gimnazjum |
246 |
3 |
2 |
%a Rola nauczyciela w kształtowaniu postawy ucznia wobec matematyki |
246 |
3 |
2 |
%a Szkolny program ukryty za pytaniami nauczyciela |
246 |
3 |
2 |
%a Rola szkoły we wspieraniu dziecka zdolnego realizującego obowiązek szkolny w formie ITN - szkoły dla dzieci zdolnych |
246 |
3 |
2 |
%a Wizualizacja treści dydaktycznych podstawą współczesnej edukacji |
246 |
3 |
2 |
%a Doskonalenie i dokształcanie nauczycieli jako priorytet w rozwoju zawodowym |
246 |
3 |
2 |
%a Problemy metodyczne przyszłych nauczycieli muzyki w procesie ćwiczenia na instrumencie |
246 |
3 |
2 |
%a Konstruowanie światów i znaczeń : %b o możliwościavch "Storyline Method" - szkockiej metody kształcenia |
246 |
3 |
2 |
%a Twórcze wykorzystanie strategii nauczania muzyki według Cheryl Lavender |
246 |
3 |
2 |
%a The Concept of Authors' Schools : %b New Approach to the Existing Alternative |
246 |
3 |
2 |
%a Metodyka wykorzystania gry z rolami zawodowymi na zajęciach prawa |
260 |
|
|
%a Płock : %b Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, %c 2009. |
300 |
|
|
%a 341 s. : %b fot., rys., tab., wykr. ; %c 24 cm. |
490 |
1 |
|
%a Pedagogika ; %v T. 8. Cz. 1 |
490 |
1 |
|
%a Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Pedagogika / red. nacz. Aleksander Kozłowski ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, %x ISSN 1644-0323 ; %v T. 8. Cz. 1 |
504 |
|
|
%a Bibliogr. przy części prac. |
650 |
|
9 |
%a Metody nauczania |
650 |
|
9 |
%a Efektywność nauczania |
650 |
|
9 |
%a Matematyka |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie |
650 |
|
9 |
%a Szkoły ponadgimnazjalne |
650 |
|
9 |
%a Nauczyciele |
650 |
|
9 |
%a Doskonalenie zawodowe |
650 |
|
9 |
%a Psychologia |
650 |
|
9 |
%a Dziecko zdolne |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje kluczowe |
650 |
|
9 |
%a Gimnazja |
650 |
|
9 |
%a Myślenie twórcze |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie początkowe |
650 |
|
9 |
%a Prawo |
650 |
|
9 |
%a Nierówności społeczne |
650 |
|
9 |
%a Oświata |
650 |
|
9 |
%a Pedagogika |
650 |
|
9 |
%a Filozofia |
650 |
|
9 |
%a Uczenie się |
650 |
|
9 |
%a Uczucia |
650 |
|
9 |
%a Prawa człowieka |
655 |
|
9 |
%a Muzyka |
700 |
1 |
# |
%a Piekarski, Jacek. %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Szymańska, Maria %c (pedagogika). %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Tomaszewska, Liliana. %e Redakcja |
710 |
2 |
# |
%a Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Płock). |
830 |
|
0 |
%a Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. %p Pedagogika %x 1644-0323 ; %v 8.1 |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782401039948 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISSN 1644-0323 |
999 |
|
|
%b UF (07/05/2013) %c jb (08/07/2013 ; 000, 008, 020+, 040, 041+, 245, 246+, 300+, 490+, 504+, 700+, 830+, 920+) %c jb (08/07/2013 ; 040, 246+, 300, 650+) %d ak (15/07/2013) %c jb (08/07/2013 ; 040, 710+) %c ak (15/07/2013 ; 040, 650+) %r 2009 %c MJ (11/08/2020 ; 650+) %c MJ (11/08/2020 ; 650-) %c MJ (12/08/2020 ; 650-) %c MJ (12/08/2020 ; 650+) %c MJ (13/08/2020 ; 650+) %c MJ (13/08/2020 ; 650-) %c MJ (17/08/2020 ; 650+) %c MJ (17/08/2020) %c MJ (17/08/2020 ; 650-) %c MJ (19/08/2020 ; 650-) %c MJ (03/12/2020 ; 650+) %c MJ (03/12/2020 ; 650-) %c MJ (18/02/2021 ; 650+) %c MJ (18/02/2021 ; 650-) %c MJ (12/04/2021 ; 650+) %c MJ (12/04/2021 ; 650-) %c MJ (06/09/2021 ; 650+) %c MJ (06/09/2021 ; 650-) |