Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Umiejętności matematyczne przyszłych polskich nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w świetle badania TEDS

Tytuł:
Umiejętności matematyczne przyszłych polskich nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w świetle badania TEDS
Autorzy:
Czajkowska, Monika
Temat:
Pedagogika
Szkolnictwo wyższe
Badania naukowe
Nauczyciele nauczania początkowego
Przydatność zawodowa
Matematyka
Nauczanie początkowe
Efektywność nauczania
Studenci
Polska
Tytuł pełny:
Umiejętności matematyczne przyszłych polskich nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w świetle badania TEDS / Monika Czajkowska
Szukaj w:
Problemy Wczesnej Edukacji. - R. 8, nr 1 (2012), s. 49-67
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Hasło główne:
Czajkowska, Monika
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01451cam#a2200313#i#4500
001 0782300969995
003 WA 926
005 20210107200508.8
008 101030s2012####pl#||||g#####||||#||pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Czajkowska, Monika.
245 1 0 %a Umiejętności matematyczne przyszłych polskich nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w świetle badania TEDS / %c Monika Czajkowska.
504 %a Bibliogr.
520 8 %a (TEDS - M 2008) - Teacher Education and Development Study in Mathematics 2008
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
650 9 %a Badania naukowe
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Studenci
651 9 %a Polska
773 0 %i // %t Problemy Wczesnej Edukacji. - %w (WA 926)0782100510992 %g R. 8, nr 1 (2012), s. 49-67 %x 1734-1582
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782300969995 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b bdl1 (02/11/2012) %d bdl1 (02/11/2012) %c bdl1 (02/11/2012 ; 040, 100-, 100+, 245-, 245+, 504+, 520+, 650-, 650+, 773) %c IS (05/11/2012 ; 040) %r 2012 %c MJ (12/08/2020 ; 650+) %c MJ (12/08/2020 ; 650-) %c MJ (07/01/2021 ; 650+, 651+) %c MJ (07/01/2021 ; 650-)

(TEDS - M 2008) - Teacher Education and Development Study in Mathematics 2008

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies