Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy debriefing może szkodzić?

Tytuł:
Czy debriefing może szkodzić?
Autorzy:
Garstka, Tomasz
Temat:
Uczniowie
Psychologia
Psychoterapia
Metody badawcze
Psychologia stosowana
Tytuł pełny:
Czy debriefing może szkodzić? / Tomasz Garstka
Szukaj w:
Głos Nauczycielski. - R. 95, nr 32/33 (2012), s. 16
Hasło główne:
Garstka, Tomasz
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00841cam#a2200205#i#4500
001 0782300958498
003 WA 926
005 20210302201137.6
008 120927s2012####pl#||||g#####||||#||pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Garstka, Tomasz.
245 1 0 %a Czy debriefing może szkodzić? / %c Tomasz Garstka.
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Psychologia
650 9 %a Psychoterapia
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Psychologia stosowana
773 0 %i // %t Głos Nauczycielski. - %w (WA 926)0781900311797 %g R. 95, nr 32/33 (2012), s. 16 %x 0017-1263 [od 1988 roku]
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782300958498 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b az2 (27/09/2012) %d az2 (27/09/2012) %c bdl1 (28/09/2012 ; 000, 040) %r 2012 %c MJ (02/03/2021 ; 650+) %c MJ (02/03/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies