Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyka czy psychologia nauczania - co dziś uprawiamy w szkole?

Tytuł:
Dydaktyka czy psychologia nauczania - co dziś uprawiamy w szkole?
Autorzy:
Herda-Płonka, Katarzyna
Temat:
Psychologia nauczania
Uczenie się
Psychologia
Tytuł pełny:
Dydaktyka czy psychologia nauczania - co dziś uprawiamy w szkole? / Katarzyna Herda-Płonka
Szukaj w:
Język Polski w Liceum. - R. 14 nr 1 (2012/2013), s. 62-72
Hasło główne:
Herda-Płonka, Katarzyna
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00850cam#a2200181#i#4500
001 0782300958382
003 WA 926
005 20240213200640.6
008 120927s2012####pl#||||g#####||||#||pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Herda-Płonka, Katarzyna.
245 1 0 %a Dydaktyka czy psychologia nauczania - co dziś uprawiamy w szkole? / %c Katarzyna Herda-Płonka.
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Psychologia
773 0 %i // %t Język Polski w Liceum. - %w (WA 926)0781900312492 %g R. 14 nr 1 (2012/2013), s. 62-72 %x 1642-8757
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782300958382 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b IS (27/09/2012) %d IS (27/09/2012) %c mw3 (27/09/2012 ; 000, 040) %r 2012 %c MJ (03/03/2021 ; 650+) %c MJ (03/03/2021 ; 650-) %c prolib (13/02/2024 ; 100)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies