Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modelowanie zachowania - potężne narzędzie wpływu na ucznia

Tytuł:
Modelowanie zachowania - potężne narzędzie wpływu na ucznia
Autorzy:
Minge, Natalia
Minge, Krzysztof
Temat:
Uczniowie
Metody wychowawcze
Tytuł pełny:
Modelowanie zachowania - potężne narzędzie wpływu na ucznia / Natalia Minge, Krzysztof Minge
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2012, nr 5, s. 14-17
Hasło główne:
Minge, Natalia
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00836cam#a2200181#i#4500
001 0782300937912
003 WA 926
005 20180327200446.0
008 120720s2012####pl#||||g#####||||#||pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
100 1 %a Minge, Natalia.
245 1 0 %a Modelowanie zachowania - potężne narzędzie wpływu na ucznia / %c Natalia Minge, Krzysztof Minge.
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Metody wychowawcze
700 1 # %a Minge, Krzysztof.
773 0 %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (WA 926)0782100495367 %g 2012, nr 5, s. 14-17 %x 1899-6760
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782300937912 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b bdl1 (20/07/2012) %d bdl1 (20/07/2012) %c bdl1 (20/07/2012 ; 000, 040, 100-, 100+, 245-, 245+, 650-, 650+, 700+, 773) %c IS (23/07/2012 ; 040) %r 2012

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies