Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy parametryzacja sprzyja innowacyjności nauczania - z doświadczeń EWD

Tytuł:
Czy parametryzacja sprzyja innowacyjności nauczania - z doświadczeń EWD
Autorzy:
Kędracka, Ewa
Temat:
Edukacyjna wartość dodana
Innowacje
Nauczanie
Tytuł pełny:
Czy parametryzacja sprzyja innowacyjności nauczania - z doświadczeń EWD / Ewa Kędracka
Szukaj w:
Meritum. - 2012, nr 1, s. 86-92
Hasło główne:
Kędracka, Ewa
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00788cam#a2200181#i#4500
001 0782300913152
003 WA 926
005 20200810200525.9
008 120414s2012####pl#||||g#####||||#||pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Kędracka, Ewa.
245 1 0 %a Czy parametryzacja sprzyja innowacyjności nauczania - z doświadczeń EWD / %c Ewa Kędracka.
650 9 %a Edukacyjna wartość dodana
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Nauczanie
773 0 %i // %t Meritum. - %w (WA 926)0781900315085 %g 2012, nr 1, s. 86-92 %x 1896-2521
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782300913152 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mt (14/04/2012) %d mt (14/04/2012) %c bdl1 (16/04/2012 ; 000, 040) %r 2012 %c MJ (10/08/2020 ; 650+) %c MJ (10/08/2020 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies