Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wstępna diagnoza ucznia z nadpobudliwośćią psychoruchową

Tytuł:
Wstępna diagnoza ucznia z nadpobudliwośćią psychoruchową
Autorzy:
Tkocz, Justyna
Temat:
Dziecko z ADHD
Diagnoza pedagogiczna
Metodologia
Tytuł pełny:
Wstępna diagnoza ucznia z nadpobudliwośćią psychoruchową / Justyna Tkocz
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2011, nr 10, s. 12-15
Hasło główne:
Tkocz, Justyna
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00827naa#a2200181#i#4500
001 0782200868869
003 WA 926
005 20220908111807.3
008 111216s2011####pl#||||g#####||||#||pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Tkocz, Justyna.
245 1 0 %a Wstępna diagnoza ucznia z nadpobudliwośćią psychoruchową / %c Justyna Tkocz.
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Metodologia
773 0 %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (WA 926)0782100495367 %g 2011, nr 10, s. 12-15 %x 1899-6760
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782200868869 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b bdl1 (16/12/2011) %d MJ (08/09/2022) %c IS (16/12/2011 ; 000, 040) %c MJ (05/09/2022 ; 650+) %c MJ (08/09/2022 ; 650, 650-, 650+) %c MJ (08/09/2022 ; 000-, 000+) %r 2011

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies