Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model pracy z uczniem znajdującym się w sytuacji kryzysowej lub traumatycznej

Tytuł:
Model pracy z uczniem znajdującym się w sytuacji kryzysowej lub traumatycznej
Autorzy:
Łoskot, Małgorzata
Temat:
Efektywność nauczania
Wsparcie społeczne
Psychologia
Wychowanie
Kryzys
Tytuł pełny:
Model pracy z uczniem znajdującym się w sytuacji kryzysowej lub traumatycznej / Małgorzata Łoskot
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2011, nr 9, s. 12-15
Hasło główne:
Łoskot, Małgorzata
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00874cam#a2200205#i#4500
001 0782200863384
003 WA 926
005 20201207200802.0
008 111206s2011####pl#||||g#####||||#||pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Łoskot, Małgorzata.
245 1 0 %a Model pracy z uczniem znajdującym się w sytuacji kryzysowej lub traumatycznej / %c Małgorzata Łoskot.
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Wsparcie społeczne
650 9 %a Psychologia
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Kryzys
773 0 %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (WA 926)0782100495367 %g 2011, nr 9, s. 12-15 %x 1899-6760
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782200863384 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b bdl1 (06/12/2011) %d az2 (07/12/2011) %c az2 (07/12/2011 ; 000, 040) %r 2011 %c MJ (07/12/2020 ; 650+) %c MJ (07/12/2020 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies