Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy szkoła musi "wyglądać"? : kilka refleksji w ujęciu psychologii środowiskowej

Tytuł:
Czy szkoła musi "wyglądać"? : kilka refleksji w ujęciu psychologii środowiskowej
Autorzy:
Maciejewska, Joanna
Temat:
Psychologia środowiskowa
Pomieszczenia dydaktyczne
Szkoły (budynki)
Efektywność nauczania
Tytuł pełny:
Czy szkoła musi "wyglądać"? : kilka refleksji w ujęciu psychologii środowiskowej / Joanna Maciejewska
Szukaj w:
Edukacja i Dialog. - 2011, nr 3/4, s. 48-53
Uwagi:
Bibliogr
Hasło główne:
Maciejewska, Joanna
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00881cam#a2200205#i#4500
001 0782200807730
003 WA 926
005 20230704200848.9
008 110914s2011####pl#||||g#####||||#||pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Maciejewska, Joanna
245 1 0 %a Czy szkoła musi "wyglądać"? : %b kilka refleksji w ujęciu psychologii środowiskowej / %c Joanna Maciejewska.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Psychologia środowiskowa
650 9 %a Pomieszczenia dydaktyczne
650 9 %a Szkoły (budynki)
650 9 %a Efektywność nauczania
773 0 %i // %t Edukacja i Dialog. - %w (WA 926)0781900310392 %g 2011, nr 3/4, s. 48-53 %x 0866-952X
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782200807730 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mg (14/09/2011) %d mg (14/09/2011) %c az2 (15/09/2011 ; 000, 040) %r 2011 %c MJ (04/07/2023 ; 100)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies