Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie pomocy multimedialnych w pracy z uczniem o SPE

Tytuł:
Wykorzystanie pomocy multimedialnych w pracy z uczniem o SPE
Autorzy:
Łoskot, Małgorzata
Temat:
Zastosowania multimediów w edukacji
Pomoce dydaktyczne
Zastosowanie i wykorzystanie
Tytuł pełny:
Wykorzystanie pomocy multimedialnych w pracy z uczniem o SPE / Małgorzata Łoskot
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2011, nr 2, dod. specj., s. 57-58
Uwagi:
Propozycja działań w ramach reformy pomocy psychologiczno-pedagogicznej MEN oraz programu "Radosna Szkoła" w roku 2010/2011
Hasło główne:
Łoskot, Małgorzata
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00972nam#a2200193#i#4500
001 0782200722786
003 WA 926
005 20210517201442.0
008 110329s2011####pl#||||g#####||||#||pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Łoskot, Małgorzata.
245 1 0 %a Wykorzystanie pomocy multimedialnych w pracy z uczniem o SPE / %c Małgorzata Łoskot.
500 %a Propozycja działań w ramach reformy pomocy psychologiczno-pedagogicznej MEN oraz programu "Radosna Szkoła" w roku 2010/2011.
650 9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
650 9 %a Pomoce dydaktyczne
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
773 0 %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (WA 926)0782100495367 %g 2011, nr 2, dod. specj., s. 57-58 %x 1899-6760
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782200722786 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b bdl1 (29/03/2011) %d bdl1 (29/03/2011) %c IS (31/03/2011) %r 2011 %c MJ (17/05/2021 ; 650+) %c MJ (17/05/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies