Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wielojęzyczna klasa - przekleństwo czy wyzwanie dla nauczyciela?

Tytuł:
Wielojęzyczna klasa - przekleństwo czy wyzwanie dla nauczyciela?
Autorzy:
Gramza, Grażyna
Temat:
Wielojęzyczność
Klasa szkolna (socjologia)
Nauczyciele
Praca
Efektywność nauczania
Tytuł pełny:
Wielojęzyczna klasa - przekleństwo czy wyzwanie dla nauczyciela? / Grażyna Gramza
Szukaj w:
Gazeta Szkolna. - R. 12, nr 49 (2010), s. 14
Hasło główne:
Gramza, Grażyna
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00850nam#a2200205#i#4500
001 0782100682602
003 WA 926
005 20230412200331.3
008 101230s2010####pl#||||g#####||||#||pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Gramza, Grażyna.
245 1 0 %a Wielojęzyczna klasa - przekleństwo czy wyzwanie dla nauczyciela? / %c Grażyna Gramza.
650 9 %a Wielojęzyczność
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Praca
650 9 %a Efektywność nauczania
773 0 %i // %t Gazeta Szkolna. - %w (WA 926)0781900311339 %g R. 12, nr 49 (2010), s. 14 %x 1508-6593
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782100682602 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b az2 (30/12/2010) %d az2 (30/12/2010) %c az2 (30/12/2010 ; 650+) %c bdl1 (30/12/2010) %r 2010 %c MJ (12/04/2023 ; 100)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies