Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie empatii w wyjaśnianiu zjawiska cyberbullyingu wśród młodzieży

Tytuł:
Znaczenie empatii w wyjaśnianiu zjawiska cyberbullyingu wśród młodzieży
Autorzy:
Steffgen, Georges
Temat:
Cyberprzemoc
Empatia
Tytuł pełny:
Znaczenie empatii w wyjaśnianiu zjawiska cyberbullyingu wśród młodzieży / Georges Steffgen [et al.]
Szukaj w:
Kwartalnik Pedagogiczny. - R. 54, nr 4 (2009), s. 183-198
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00843nam#a2200205#i#4500
001 0782100659936
003 WA 926
005 20220207201222.7
008 101113s2009####pl#||||g#####||||#||pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Znaczenie empatii w wyjaśnianiu zjawiska cyberbullyingu wśród młodzieży / %c Georges Steffgen [et al.].
504 %a Bibliogr.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Cyberprzemoc
650 9 %a Empatia
700 1 # %a Steffgen, Georges. %e Autor
773 0 %i // %t Kwartalnik Pedagogiczny. - %w (WA 926)0781900313815 %g R. 54, nr 4 (2009), s. 183-198 %x 0023-5938
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782100659936 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b bdl1 (13/11/2010) %d bdl1 (13/11/2010) %c bdl1 (13/11/2010 ; 700) %c em (16/11/2010) %r 2009

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies