Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyczne tendencje polskich nauczycieli mierzone w psychologicznej perspektywie postrzegania czasu (ZTPI)

Tytuł:
Dydaktyczne tendencje polskich nauczycieli mierzone w psychologicznej perspektywie postrzegania czasu (ZTPI)
Autorzy:
Rybicka, Kornelia
Temat:
Psychologia nauczania
Interdyscyplinarność
Czas
Psychologia
Spostrzeganie
Tytuł pełny:
Dydaktyczne tendencje polskich nauczycieli mierzone w psychologicznej perspektywie postrzegania czasu (ZTPI) / Kornelia Rybicka
Szukaj w:
Edukacja. - 2010, nr 1, s. 71-77
Uwagi:
Bibliogr
Hasło główne:
Rybicka, Kornelia
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00965caa|a22002177i#4500
001 0782100588665
003 WA 926
005 20210303200811.3
008 100701s2010####pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Rybicka, Kornelia.
245 1 0 %a Dydaktyczne tendencje polskich nauczycieli mierzone w psychologicznej perspektywie postrzegania czasu (ZTPI) / %c Kornelia Rybicka.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Interdyscyplinarność
650 9 %a Czas
650 9 %a Psychologia
650 9 %a Spostrzeganie
773 0 %i // %t Edukacja. - %w (WA 926)0781900310229 %g 2010, nr 1, s. 71-77 %x 0239-6858
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782100588665 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b em (01/07/2010) %d em (01/07/2010) %c em (01/07/2010 ; 650+) %c az2 (01/07/2010) %r 2010 %c MJ (22/02/2021 ; 650+) %c MJ (22/02/2021 ; 650-) %c MJ (03/03/2021 ; 650+) %c MJ (03/03/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies