Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Infantylizacja jako istotny rys tożsamości zawodowej nauczycieli wczesnej edukacji

Tytuł:
Infantylizacja jako istotny rys tożsamości zawodowej nauczycieli wczesnej edukacji
Autorzy:
Mroczka, Ewa
Temat:
Nauczyciele nauczania początkowego
Psychologia
Myślenie
Badania naukowe
Tytuł pełny:
Infantylizacja jako istotny rys tożsamości zawodowej nauczycieli wczesnej edukacji / Ewa Mroczka
Szukaj w:
Forum Oświatowe. - [T.] 2 (2009), s. 107-118
Uwagi:
Bibliogr
Hasło główne:
Mroczka, Ewa
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00856caa|a22002057i#4500
001 0782100552045
003 WA 926
005 20210927200425.9
008 100512s2009####pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Mroczka, Ewa
245 1 0 %a Infantylizacja jako istotny rys tożsamości zawodowej nauczycieli wczesnej edukacji / %c Ewa Mroczka.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Psychologia
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Badania naukowe
773 0 %i // %t Forum Oświatowe. - %w (WA 926)0781900311273 %g [T.] 2 (2009), s. 107-118 %x 0867-0323
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782100552045 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b bdl1 (12/05/2010) %d bdl1 (12/05/2010) %c em (12/05/2010) %r 2009 %c MJ (27/09/2021 ; 650+) %c MJ (27/09/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies