Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacyjne odniesienia modalnych aspektów porozumiewania się w rozmowie dziecka i dorosłego

Tytuł:
Edukacyjne odniesienia modalnych aspektów porozumiewania się w rozmowie dziecka i dorosłego
Autorzy:
Rostańska, Eugenia
Temat:
Uczniowie
Nauczyciele
Psychologia
Komunikacja interpersonalna
Rozmowa
Tytuł pełny:
Edukacyjne odniesienia modalnych aspektów porozumiewania się w rozmowie dziecka i dorosłego / Eugenia Rostańska
Szukaj w:
Chowanna. - 2009, t. jubileuszowy, s. 208-220
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz.w jęz. ang
Hasło główne:
Rostańska, Eugenia
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00971caa|a22002417i#4500
001 0782100499140
003 WA 926
005 20210302201420.7
008 100211s2009####pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
041 0 %a pol %b eng
100 1 %a Rostańska, Eugenia.
245 1 0 %a Edukacyjne odniesienia modalnych aspektów porozumiewania się w rozmowie dziecka i dorosłego / %c Eugenia Rostańska.
504 %a Bibliogr.
546 %a Streszcz.w jęz. ang.
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Psychologia
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Rozmowa
773 0 %i // %t Chowanna. - %w (WA 926)0781900308483 %g 2009, t. jubileuszowy, s. 208-220 %x 0137-706X
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782100499140 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b IS (11/02/2010) %d IS (11/02/2010) %c IS (11/02/2010) %c az2 (11/02/2010) %r 2009 %c MJ (02/03/2021 ; 650+) %c MJ (02/03/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies