Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Paradygmat edukacji podmiotowej w kontekście analiz modalnościowych

Tytuł:
Paradygmat edukacji podmiotowej w kontekście analiz modalnościowych
Autorzy:
Minczanowska, Aleksandra
Temat:
Podmiotowość
Metody nauczania
Teoria nauczania
Tytuł pełny:
Paradygmat edukacji podmiotowej w kontekście analiz modalnościowych / Aleksandra Minczanowska
Szukaj w:
Chowanna. - 2009, t. jubileuszowy, s. 142-151
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Hasło główne:
Minczanowska, Aleksandra
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00838caa|a22002177i#4500
001 0782100498934
003 WA 926
005 20180326053043.3
008 100210s2009####pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
041 0 %a pol %b eng
100 1 %a Minczanowska, Aleksandra.
245 1 0 %a Paradygmat edukacji podmiotowej w kontekście analiz modalnościowych / %c Aleksandra Minczanowska.
504 %a Bibliogr.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Podmiotowość
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Teoria nauczania
773 0 %i // %t Chowanna. - %w (WA 926)0781900308483 %g 2009, t. jubileuszowy, s. 142-151 %x 0137-706X
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782100498934 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b IS (10/02/2010) %d IS (10/02/2010) %c az2 (11/02/2010) %r 2009

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies