Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozmowa heurystyczna jako specyficzny dialog w edukacji matematycznej

Tytuł:
Rozmowa heurystyczna jako specyficzny dialog w edukacji matematycznej
Autorzy:
Bugajska-Jaszczołt, Beata
Czajkowska, Monika
Temat:
Rozmowa
Matematyka
Nauczanie początkowe
Metody nauczania
Nauczanie zintegrowane
Tytuł pełny:
Rozmowa heurystyczna jako specyficzny dialog w edukacji matematycznej / Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska
Szukaj w:
Nauczanie Początkowe. - R. 33, nr 1 (2009/2010), s. 26-40
Hasło główne:
Bugajska-Jaszczołt, Beata
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01003caa|a22002177i#4500
001 0782000465570
003 WA 926
005 20200813201916.6
008 091030s2009####pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Bugajska-Jaszczołt, Beata.
245 1 0 %a Rozmowa heurystyczna jako specyficzny dialog w edukacji matematycznej / %c Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska.
650 9 %a Rozmowa
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie zintegrowane
700 1 # %a Czajkowska, Monika.
773 0 %i // %t Nauczanie Początkowe. - %w (WA 926)0781900315662 %g R. 33, nr 1 (2009/2010), s. 26-40 %x 0239-7579
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782000465570 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b em (30/10/2009) %d em (30/10/2009) %c em (30/10/2009 ; 650+) %c IS (06/11/2009) %r 2009 %c MJ (12/08/2020 ; 650+) %c MJ (12/08/2020 ; 650-) %c MJ (13/08/2020 ; 650+) %c MJ (13/08/2020 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies