Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zrozumieć opór, czyli jak skutecznie pomóc klasie

Tytuł:
Zrozumieć opór, czyli jak skutecznie pomóc klasie
Autorzy:
Gryniuk-Toruń, Iwona K
Temat:
Klasa szkolna (socjologia)
Grupy rówieśnicze
Opór (postawa)
Psychologia
Tytuł pełny:
Zrozumieć opór, czyli jak skutecznie pomóc klasie / Iwona Gryniuk-Toruń
Szukaj w:
Psychologia w Szkole. - 2009, nr 3, s. 136-145
Hasło główne:
Gryniuk-Toruń, Iwona K
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00860aaaaa22001937ia4500
001 0782000458949
003 WA 926
005 20210301202040.1
008 090921s2009####pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Gryniuk-Toruń, Iwona K.
245 1 0 %a Zrozumieć opór, czyli jak skutecznie pomóc klasie / %c Iwona Gryniuk-Toruń
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Grupy rówieśnicze
650 9 %a Opór (postawa)
650 9 %a Psychologia
773 0 %i // %t Psychologia w Szkole. - %g 2009, nr 3, s. 136-145 %w (WA 926)0781900321032 %x 1731-836X
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782000458949 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b em (21/09/2009) %d em (21/09/2009) %c az2 (21/09/2009) %c az2 (10/01/2015 ; 000, 040, 100) %r 2009 %c MJ (01/03/2021 ; 650+) %c MJ (01/03/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies