Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyczne strategie zapobiegania marginalizacji społecznej

Tytuł:
Dydaktyczne strategie zapobiegania marginalizacji społecznej
Autorzy:
Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna
Temat:
Marginalizacja społeczna
Zapobieganie
Kształcenie
Teoria nauczania
Tytuł pełny:
Dydaktyczne strategie zapobiegania marginalizacji społecznej / Katarzyna Borawska-Kalbarczyk
Szukaj w:
Nowa Szkoła. - 2008, nr 7, s. 19-23
Hasło główne:
Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00870naa|a22001937i#4500
001 0781900369342
003 WA 926
005 20210816200414.7
008 081217s2008####pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna.
245 1 0 %a Dydaktyczne strategie zapobiegania marginalizacji społecznej / %c Katarzyna Borawska-Kalbarczyk
650 9 %a Marginalizacja społeczna
650 9 %a Zapobieganie
650 9 %a Kształcenie
650 9 %a Teoria nauczania
773 0 %i // %t Nowa Szkoła. - %g 2008, nr 7, s. 19-23 %w (WA 926)0781900316068 %x 0029-537X [od 1981 r.]
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900369342 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b em (17/12/2008) %d em (17/12/2008) %r 2008 %c MJ (30/04/2021 ; 650+) %c MJ (30/04/2021 ; 650-) %c MJ (16/08/2021 ; 650+) %c MJ (16/08/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies