Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Partyzanckie public relations w Internecie : prowadzenie skutecznej kampanii medialnej w Internecie, poza Internetem i wszędzie gdzie się da

Tytuł:
Partyzanckie public relations w Internecie : prowadzenie skutecznej kampanii medialnej w Internecie, poza Internetem i wszędzie gdzie się da
Autorzy:
Levine, Michael (1954- )
Temat:
Marketing cyfrowy
Public relations
Rok wydania:
2003
Wydawca:
Warszawa : Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Placet
ISBN:
8385428798
Seria:
Marketing Nowego Wieku
Opis fizyczny:
319 s. : il. ; 22 cm
Współtwórcy:
Dąbrowski, Grzegorz. Tłumaczenie
Gendron, George. Przedmowa
Tytuł pełny:
Partyzanckie public relations w Internecie : prowadzenie skutecznej kampanii medialnej w Internecie, poza Internetem i wszędzie gdzie się da / Michael Levine ; [przedm. George Gendron ; przeł. Grzegorz Dąbkowski]
Uwagi:
Nazwa aut. przedm. na s. 14
Indeks
Zawartość serii:
Marketing Nowego Wieku
Hasło główne:
Levine, Michael (1954- )
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01508cam#a2200313#i#4500
001 0781900362541
003 WA 926
005 20210329200328.1
008 030214s2003####pl#####fr####|001#0|pol#c
015 %a PB 19800/2005
020 %a 8385428798
040 %a LUBL KUL/pg %c LUBL KUL/pg %d LUBL KUL/JP %d LUBL M/ASs %d WA N/PBap %d WA N/PBkrjs %d WA U/DN %e PNN %d WA 926
041 1 %a pol %h eng
080 %a 659.4:004.738.5:339.138
100 1 %a Levine, Michael %d (1954- ).
245 1 0 %a Partyzanckie public relations w Internecie : %b prowadzenie skutecznej kampanii medialnej w Internecie, poza Internetem i wszędzie gdzie się da / %c Michael Levine ; [przedm. George Gendron ; przeł. Grzegorz Dąbkowski].
260 %a Warszawa : %b Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Placet %c 2003.
300 %a 319 s. : %b il. ; %c 22 cm.
490 1 %a Marketing Nowego Wieku
500 %a Nazwa aut. przedm. na s. 14.
555 8 %a Indeks.
650 9 %a Marketing cyfrowy
650 9 %a Public relations
700 1 %a Dąbrowski, Grzegorz. %e Tłumaczenie
700 1 %a Gendron, George. %e Przedmowa
830 0 %a Marketing Nowego Wieku
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900362541 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-85428-79-8
999 %b jc (28/11/2008) %c jc (28/11/2008 ; 008, 035-, 040, 100-, 100+, 240-, 246-, 260, 300, 440-, 440+, 490+, 504-, 555+, 920) %c jb (02/12/2008 ; 008) %c jc (24/02/2009 ; 700-, 700+) %c ak (08/08/2012 ; 040, 490-) %r 2003 %c prolib (29/03/2021 ; 650)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 92846
Sygnatura:
GCWYP 92846
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
stan dobry
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 114393
Sygnatura:
GCWYP 114393
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
stan dobry
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies