Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama podprogowa : jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy : [zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości]

Tytuł:
Reklama podprogowa : jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy : [zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości]
Autorzy:
Bullock, August
Temat:
Podświadomość
Marketing
Psychologia
Reklama
Rok wydania:
cop. 2008
Wydawca:
Gliwice : Wydawnictwo Helion
ISBN:
9788324613908
Seria:
Onepress Exclusive
Opis fizyczny:
247 s. : il. ; 24 cm
Współtwórcy:
Sobolewska, Agnieszka (tłumacz). Tłumaczenie
Tytuł pełny:
Reklama podprogowa : jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy : [zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości] / August Bullock ; [tł. Agnieszka Sobolewska]
Uwagi:
Na okł.: Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem. Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii. Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi- książka w kolorze
Bibliogr. przy rozdz
Indeks
Zawartość serii:
Onepress Exclusive
Hasło główne:
Bullock, August
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01606cam|a2200313#i#4500
001 0781900346260
003 WA 926
005 20210302201207.1
008 081010s2008####pl#||||gr|||||001#|dpol#|
020 %a 9788324613908
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041 1 %a pol %h eng
100 1 %a Bullock, August.
245 1 0 %a Reklama podprogowa : %b jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy : [zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości] / %c August Bullock ; [tł. Agnieszka Sobolewska].
260 %a Gliwice : %b Wydawnictwo Helion, %c cop. 2008.
300 %a 247 s. : %b il. ; %c 24 cm.
490 1 %a Onepress Exclusive
500 %a Na okł.: Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem. Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii. Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi- książka w kolorze.
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
555 8 %a Indeks.
650 9 %a Podświadomość
650 9 %a Marketing
650 9 %a Psychologia
650 9 %a Reklama
700 1 %a Sobolewska, Agnieszka %c (tłumacz). %e Tłumaczenie
830 0 %a Onepress Exclusive
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900346260 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-246-1390-8
999 %b UF (10/10/2008) %d UF (10/10/2008) %c il (14/10/2008 ; 041+, 100+, 245, 260, 440+, 490+, 500+) %c ak (20/07/2012 ; 040, 490-) %r 2008 %c MJ (01/03/2021 ; 650+) %c MJ (01/03/2021 ; 650-) %c MJ (02/03/2021 ; 650+) %c MJ (02/03/2021 ; 650-)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 92288
Sygnatura:
GCWYP 92288
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
stan dobry
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 112704
Sygnatura:
GCWYP 112704
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
stan dobry
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
WZSO 52022
Sygnatura:
SOWYP 52022
Położenie:
SOWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Sochaczew
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies