Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing relacji : teoria i praktyka

Tytuł:
Marketing relacji : teoria i praktyka
Autorzy:
Mitręga, Maciej
Temat:
Marketing partnerski
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Warszawa : CeDeWu - Wydawnictwa Fachowe
ISBN:
9788375560664
Opis fizyczny:
147 s. : tabl., wykr. ; 24 cm
Tytuł pełny:
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga
Wydanie:
Wyd. 2
Uwagi:
Bibliogr
Hasło główne:
Mitręga, Maciej
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00783cam|a2200217#i#4500
001 0781900341728
003 WA 926
005 20160719150626.5
008 080926s2008####pl#||||gr|||||000#|dpol#|
020 %a 9788375560664
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Mitręga, Maciej.
245 1 0 %a Marketing relacji : %b teoria i praktyka / %c Maciej Mitręga.
250 %a Wyd. 2
260 %a Warszawa : %b CeDeWu - Wydawnictwa Fachowe, %c 2008.
300 %a 147 s. : %b tabl., wykr. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Marketing partnerski
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900341728 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7556-066-4
999 %b UF (26/09/2008) %d UF (26/09/2008) %c il (07/10/2008 ; 100+, 245) %r 2008

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 112699
Sygnatura:
GCWYP 112699
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
stan dobry
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies