Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motywy wyboru kierunku studiów a inteligencja emocjonalna (na przykładzie studentów polskich i szwedzkich)

Tytuł:
Motywy wyboru kierunku studiów a inteligencja emocjonalna (na przykładzie studentów polskich i szwedzkich)
Autorzy:
Olender, Renata
Temat:
Inteligencja emocjonalna
Studenci
Polska
Szwecja
Współtwórcy:
Malinowski, Jan A. Redakcja
Tytuł pełny:
Motywy wyboru kierunku studiów a inteligencja emocjonalna (na przykładzie studentów polskich i szwedzkich) / Renata Olender
Szukaj w:
Wychowanie na co Dzień. - 2006, nr 7-8, s. 28-30
Hasło główne:
Olender, Renata
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00944nai|a22002177i|4500
001 0781900326662
003 WA 926
005 20220202213618.4
008 080712s2006####||||||||r#####00####|||#|
035 %a IDArtykulu3382
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Olender, Renata.
245 1 0 %a Motywy wyboru kierunku studiów a inteligencja emocjonalna (na przykładzie studentów polskich i szwedzkich) / %c Renata Olender.
650 9 %a Inteligencja emocjonalna
650 9 %a Studenci
651 9 %a Polska
651 9 %a Szwecja
700 1 # %a Malinowski, Jan A. %e Redakcja
773 0 %i // %t Wychowanie na co Dzień. - %g 2006, nr 7-8, s. 28-30 %w (WA 926)0781900326614 %x 1230-7785
856 4 0 %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900326662 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b em (19/10/2006 08:15:40) %d em (19/10/2006 08:13:35) %r 2006 %c MJ (07/01/2021 ; 650+, 651+) %c MJ (07/01/2021 ; 651+) %c MJ (07/01/2021 ; 650-)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies