Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zwrot z inwestycji w klienta : CRM jako sposób na zwiększenie zyskowności firmy

Tytuł:
Zwrot z inwestycji w klienta : CRM jako sposób na zwiększenie zyskowności firmy
Autorzy:
Niebylski, Tomasz
Temat:
Przedsiębiorstwo
Rynek (ekonomia)
Współtwórcy:
Gładykowski, Wojciech. Redakcja
Tytuł pełny:
Zwrot z inwestycji w klienta : CRM jako sposób na zwiększenie zyskowności firmy / Tomasz Niebylski
Szukaj w:
Personel i Zarządzanie. - 2006, nr 1, s. 40-43
Hasło główne:
Niebylski, Tomasz
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00830nai|a22001937i|4500
001 0781900316943
003 WA 926
005 20220328200408.4
008 080712s2006####||||||||r#####00####|||#|
035 %a IDArtykulu1131
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN
100 1 %a Niebylski, Tomasz.
245 1 0 %a Zwrot z inwestycji w klienta : %b CRM jako sposób na zwiększenie zyskowności firmy / %c Tomasz Niebylski.
650 9 %a Przedsiębiorstwo
650 9 %a Rynek (ekonomia)
700 1 # %a Gładykowski, Wojciech. %e Redakcja
773 0 %i // %t Personel i Zarządzanie. - %g 2006, nr 1, s. 40-43 %w (WA 926)0781900316932 %x 1641-0793
856 4 0 %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0781900316943 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b bdl (10/05/2006 14:48:21) %d bdl (10/05/2006 14:46:09) %r 2006 %c prolib (28/03/2022 ; 650)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies